Adm. dir :: Oslo Produksjon & Tjenester

OPT har et betydningsfullt samfunnsoppdrag i kjernen av mangfold og sosial bærekraft; å bidra til at flere får mulighet til å delta i samfunnet gjennom å delta i arbeidslivet.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Lede og videreutvikle OPT. Sørge for godt samarbeid på tvers av fagområder og lokasjoner
  • Videreutvikle relasjonen til Oslo kommune og NAV
  • Videreutvikle kundesamarbeid og etablere nye
  • Jobbe med rammebetingelsene for OPT
  • Styrke fokuset på markedsføring/profilering/kommunikasjon

Kandidater har ledererfaring fra verdidrevet virksomhet, gjerne også fra mangfoldsledelse. Erfaring fra utviklings- og endringsprosesser og fra å utvikle eksterne samarbeid, sammen med solid økonomiforståelse, relevant høyere utdanning og kjennskap til offentlig forvaltning, er nødvendig.

Interesse for å drive politisk påvirkningsarbeid, strategisk fokus og et tydelig engasjement for samfunnsoppdraget, er vesentlig. Dersom du også har «passion», er åpen, nysgjerrig, samarbeidsorientert og evner å skape struktur i stor kompleksitet, kan du være vår nye adm. dir.

Les mer på OPT

Kjenner du deg igjen i beskrivelsene over, og relaterer til samfunnsoppdraget og ambisjonene? Ta gjerne kontakt med KinderStiff Consulting v/Benedikte Stiff, tel.: 924 45 661 eller Hild F. Kinder, tel.: 478 25 625 for ytterligere informasjon. Styreleder i OPT, Kari Andreassen, tel.: 414 35 945 kan også kontaktes. 

Oppdragsgivers hjemmeside

OPT er en tiltaksbedrift. Virksomheten er heleid av Oslo kommune og har hovedkontor i Østre Aker vei 24B. I 2020 ble Balder Tekstil og GOTT innfusjonert i OPT. Det er nå 80 ordinært ansatte, 140 ansatte på varig tilrettelagt arbeid (VTA) og attføringsavdelingen bistår til enhver tid 20 personer i å finne sin vei ut på arbeidsmarkedet gjennom tiltaket arbeidsforberedende trening (AFT). OPT leverer et bredt spekter av tjenester, hovedsakelig til bedriftsmarkedet. Lagertjenester, pakking og distribusjon, rammeverksted, gardinproduksjon, to vaskerier og kantine i egne lokaler, drift av vaskerier, gjenvinning, kantine, kjøkken og kafé på flere av Diakonhjemmets sykehjem, Franzefoss og Mustad Eiendom, og et bilpleiesenter på Høvik.


Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 01.06.2022

Del på:

Fyll ut skjemaet nedenfor

Markerte felt er obligatorisk.

Andre oppdrag

Adm. dir :: DNB Næringsmegling

Øke markedsandel og videreutvikle systemverdi.

Arbeidssted: Dronning Eufemias gate 30
Stillingstype: Fast
Søknadsfrist: Snarest

Les mer / søk
Head of Data Manangement :: Oslo Pensjonsforsikring

OPF er i en spennende vekstfase og har ambisjoner om å bygge et fremtidsrettet Mid-/Backoffice-miljø for kapitalforvannsvirksomheten, og har derfor opprettet en ny stilling. Head of Data Management vil utvikle effektiv datahåndtering og bidra til å velge gode tekniske løsninger.

Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: Snarest

Les mer / søk
"
Lukk skjema

Personvernerklæring

KinderStiff Consulting er et norsk hodejegerselskap. Vi har fokus på fortrolig og sikker behandling av all informasjon om enkeltkandidater, og følger norsk lov ved behandling av persondata.

HVA SLAGS INFORMASJON SAMLER VI INN?
CV, eventuelt søknad og vitnemål

Vi samler inn informasjon når du sender inn ditt CV, eller du søker på en stilling vi håndterer. Vi kan også be om vitnemål. 

Korrespondanse

Vi kan lagre e-postkorrespondanse og notater i våre systemer.

Testbesvarelser oppbevares ikke i våre systemer, men oppbevares av våre samarbeidspartnere (AON og SHL).

 

HVORDAN BRUKER VI INFORMASJONEN?
Rekruttering

Vi bruker informasjonen du gir oss for å få et helhetsbilde av din kompetanse og erfaring. Vi vurderer om du er relevant for nåværende og fremtidige stillinger eller styreverv, som vi skal rekruttere til for våre kunder.

Kommunisere med deg

Vi bruker informasjonen vi har til å kontakte deg vedrørende stillinger som kan være aktuelle eller for å svare deg når du kontakter oss.

Vi bruker også informasjonen din til å sende deg nyhetsbrev via e-post når du har ønsket dette.

 

HVORDAN BLIR INFORMASJONEN DELT?
Kunder

Vi overfører nødvendig informasjon til klienter, når du har gitt ditt samtykke til dette. Det kan være når du søker på stillinger, eller etter at vi har kontaktet deg angående en ledig stilling.

Deling med tredjepartsleverandører

Vi jobber med andre selskaper og personer som utfører oppgaver på vegne av oss. For eksempel vi benytter vi databasesystemet Filefinder, Microsoft365, har server hos ABS Net og tester hos AON og SHL.

 

OVERFØRER VI PERSONOPPLYSNINGENE DINE TIL LAND UTENFOR EU/EEA?

Personopplysningene dine kan overføres til og behandles i ett eller flere andre land, i eller utenfor EU/EEA. Vi overfører bare opplysningene om deg til land utenfor EU/EEA som EU-kommisjonen mener gir deg et tilstrekkelig beskyttelsesnivå, eller hvor de har iverksatt passende sikkerhetstiltak for å sikre ditt personvern. Vi overfører bare opplysningene om deg dersom vi har oppdragsgivere eller at nevnte samarbeidspartnere er i disse landene. Alle våre samarbeidspartnere følger norsk lov ved behandling av persondata.

 

HVORDAN KAN JEG FÅ INNSYN, ADMINISTRERE ELLER SLETTE INFORMASJON OM MEG SELV?

Ønsker du innsyn og kopi av informasjonen vi har om deg, eller dersom du har spørsmål, ønsker retting, sletting eller har innspill til vår behandling av personopplysninger, kan du ta kontakt med din kontaktperson hos oss eller sende oss en epost til post@kinderstiff.no

Vi lagrer informasjonen så lenge som nødvendig for å fullføre enkeltansettelser, eller for å kunne ta kontakt med deg rundt nye muligheter om du har samtykket til dette.

Du kan når som helst be oss slette informasjonen vi har om deg. Det gjøres ved å sende en epost til oss post@kinderstiff.no. Ønsker du å trekke tilbake ditt samtykke gjør du det samme. 

Du har rett til å klage på vår behandling av dine personopplysninger til lokale datatilsynsmyndigheter.

 

HVORDAN HÅNDTERER VI JURIDISKE HENVENDELSER ELLER FOREBYGGER SKADE?

Vi kan bruke, ta vare på og dele informasjonen din som svar på en juridisk henvendelse hvis vi i god tro mener at loven pålegger oss å gjøre dette. 

 

HVORDAN GIR VI DEG BESKJED OM ENDRINGENE I DISSE RETNINGSLINJENE?

Vi gir deg beskjed før vi gjør endringer i disse retningslinjene, og vi gir deg muligheten til å se gjennom og kommentere de reviderte retningslinjene før du fortsetter å bruke tjenestene våre.

 

SLIK KONTAKTER DU OSS MED SPØRSMÅL OM PERSONVERN.

Har du spørsmål? Kontakt behandlingsansvarlig hos oss Hild F. Kinder på post@kinderstiff.no, mobil: +47 478 25 625 eller per brev:

KinderStiff Consulting AS, Org.nr. 898212122, Akersgata 11, 0158 Oslo 

Lukk